Cum se proiecteaza un cabinet de avocatura electronic

septembrie 26, 2016 | Autor: | Posted in Cabinete de avocati

Așa cum firmele de avocatura de astăzi se bazează din ce în ce mai mult pe tehnologie și software pentru programe juridice de organizare a informațiilor și a documentelor, cabinete de avocatura au explorat trecerea la sistemele informatizate

avocat bucuresti

avocat

Cabinete de avocatura electronice, de asemenea cunoscut sub numele de cabinete de avocatura digitale, permit avocaților să stocheze documentele juridice cu eficiență îmbunătățită din diverse domenii juridice. Puteti gasi, de exemplu, jurisprudenta pentru un avocat penalist Bucuresti sau pentru avocati specializati in drept comercial sau civil. Avocați și clienții se bucură deopotrivă de beneficiile unui birou de avocatura electronic. Avocații deja pot proiecta prin intermediul tehnologiei de calculator un birou de avocatura electronic pentru gestionarea practica a documentelor juridice.

Alegeți un format de document de imagistică utilizat la scanarea documentelor de hârtie și conversia acestora în fișiere digitale. Luați în considerare dimensiunea fișierului și compatibilitatea cu programele de calculator dat altor avocați; multe birouri de avocatura utilizeaza fisiere Portable Document Format (PDF). Aceste fisiere pot fi de un real folos pentru cei care cauta legislatia necesara pentru formularea unei petitii sau a unui dosar de catre un avocat drepturile omului CEDO Bucuresti. Selectați un tip de scaner de documente, calculati numărul de scanere necesare pentru dimensiunea practicii juridice și alegeti locația din cabinetul de avocatura unde vă puteți conecta scanerele la rețea, permițând în același timp accesul personalului care le utilizeaza.

Dezvoltati unui sistem de arhivare electronică pentru a ține evidența documentelor scanate si memorate

Decide modul în care se va denumi un dosar electronic, fișierele de sortare digitale in foldere, cat si organizarea acestor dosare pentru a le menține în mod clar identificate și să fie accesibile. Cel mai bine este ca in numele folderului sa apara denumirea domeniului juridic in care va fi utilizat si de catre cine, cum ar fi avocat drept civil Bucuresti. Pune în aplicare un software de management al documentelor pentru a automatiza funcționarea sistemului în cazul in care devine nepractic sa va ocupati manual de prea multe documente.

Pune în aplicare măsuri de securitate pe rețeaua de calculatoare de birou pentru a combate viruși ce pot provoca daune serioase computerelor dvs. și ștergerea informatiilor stocate. Să se identifice măsuri de backup la serverul de fișiere pentru a proteja cabinetul de avocatura de pierderea documentelor în cazul unui dezastru natural sau cand poate sa apara o defecțiune a computerului. Luați în considerare dacă spatiul de backup pe hard disk-uri externe este suficient pentru a proteja fișierele sau dacă aveți nevoie, de asemenea, de stocare din afara amplasamentului.

Scrie un manual de proceduri de birou, care explică organizarea arhivei electronice și include politicile privind scanarea documentelor, arhivarea și păstrarea datelor. Să se includă o politică de birou la nivelul personalului în ceea ce privește utilizarea rețelei de calculatoare de birou, cum ar fi pentru descărcarea de fișiere atașate. Instruirea personalul de la birou și a altor avocați astfel încât să știe cum să respecte manualul.

Autor:

This author has published 16 articles so far. More info about the author is coming soon.

Comentarii (1)

  1. Avocat bun

    Cabinetul de avocatura DUMASLEX se ocupa de dosare juridice atat in Bucuresti cat si in Constanta.

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.