Cum putem obtine profit din linkuri de afiliere
In mediul online exista o multime de metode de promovare a produselor comerciale, de strategii de marketing, dar in cele ce urmeaza vom vorbi despre ceea ce se numeste affiliate, adica afiliere.
Principala caracteristica a linkuri de afiliere este versatilitatea, adica faptul ca pot fi inserate in medii diferite: siteuri, bloguri, retele sociale etc. Insa cel mai important lucru de care trebuie sa tinem cont este faptul de a le integra intr-un articol relevant produselor comercializate. Chiar daca persoana care navigheaza pe net nu e interesata de cumpararea acelui produs, ci doar de informatiile din articol, ea se va considera castigata si este posibil sa revina ulterior pe pagina noastra.
Articolul respectiv poate sa nu fie doar despre un produs, ci despre o grupa de produse din aceeasi gama, iar in acest caz putem insera mai multe linkuri de afiliere in acel articol. De asemenea, putem crea un articol despre un grup de produse ce se afla la promotie. Mai putem aminti si faptul ca uneori linkurile de afiliere pot contine si filtre, cum ar fi pretul minim si maxim la un grup de produse.
Marketing afiliat
Tot mai multe magazine online apeleaza la affiliate marketing pentru a isi creste vanzarile. Succesul acestor vanzatori se bazeaza pe milioanele de clickuri primite de la afiliatii care promoveaza linkurile de afiliere; astfel, cifra de afaceri creste considerabil. La fiecare tranzactie comerciala incheiata cu succes, advertiserul plateste fie un comision fix, fie un procent.
Platformele online de marketing afiliat au implemetate programe software ce fac posibila inregistrarea corecta a conversiilor, astfel ca la orice moment stii exact cum decurge planul de marketing si poti interveni pentru a il optimiza, atingand astfel performance marketing, adica un mare succes in vanzari online.
Atragerea clientilor potentiali
Una dintre principalele tactici folosite in marketing este aceea de a reusi sa atragem cat mai multi clienti interesati de produsele pe care le comercializam, adica cu alte cuvinte targetarea pietei. In vanzarile online aceasta se numeste lead generation si vom explica ce inseamna.
Un lead este o persoana care prezinta un anumit interes pentru produsul pe care il comercializezi. Este ca un client care intra in magazinul din coltul strazii si priveste marfa expusa. Generarea de lead-uri inseamna sa atragi catre magazinul tau online persoane interesate de produsele tale, mai simplu spus sa obtii cat mai multe clickuri de la useri interesati de nisa respectiva.

Autor: Eu
This author has published 81 articles so far. More info about the author is coming soon.