Fidelizarea clientilor in mediul online

ianuarie 18, 2020 | Autor: | Posted in AFACERI, Marketing si publicitate

Ca oricare alt domeniu, lumea videochatului a suferit schimbari odata cu trecerea timpului, fenomen care este perfect natural, avand in vedere evolutia tehnologica din ultimii ani. Si nu doar la nivel tehnic, ci si ca nivel de popularitate. Daca in trecut videochatul era un subiect misterios si poate prea putin inteles, deschiderea catre nou si curiozitatea generatiilor din urma a facut ca acest domeniu sa fie din ce in ce mai popular.

Fidelizarea clientilor

Ceea ce a urmat a fost un soi de explozie in ceea ce priveste numarul de persoane care au inceput sa lucreze ca model de videochat. Iar in orasele mari cum ar fi orasul Iasi, cererea pentru locuri de munca in domeniul videochatului a crescut exponential. Asa au aparut pe piata tot mai multe studiouri si din ce in ce mai multe modele dornice de succes. Efect care s-a resimtit in primul rand la nivelul utilizatorilor site-urilor de profil.

Fidelizarea clientilor la videochat

Da, odata cu intreaga evolutie s-a multiplicat si numarul utilizatorilor, insa in momentul in care numarul de modele a crescut exponential, a aparut o noua problema, si anume aceea a fidelizarii clientilor. Am auzit foarte multe modele de la videochat Iasi Paradiz care au intampinat constant situatii in care au interactionat pentru un timp (mai lung sau mai scurt) cu un anumit utilizator de top, urmand ca mai apoi atentia clientului sa se fi mutat brusc catre un alt model. Si atunci apare in mod firesc intrebarea: de ce se intampla acest fenomen si care ar fi solutiile pentru a preintampina o astfel de problema?

Datorita faptului ca in orice moment al zilei numarul de modele aflate online este atat de mare, diversitatea va starni intotdeauna curiozitatea. Ceea ce ii va determina pe clientii site-urilor de profil sa incerce mereu ceva nou, diminuand astfel sansele modelelor de a avea acea siguranta a stabilitatii in incasari. Asadar, cum se poate combate acest fenomen?

Sfaturi si sugestii

Ei bine, ca model de videochat va trebui intotdeauna sa fii extrem de atenta in primul rand la felul in care te prezinti online! Pornind de la starea ta de spirit, continuand cu felul in care arati in orice moment al zilei si pana la felul in care ai grija de tot ceea ce inseamna partea de profil, continut media si contactul strans mentinut cu cei cu care interactionezi. Asta inseamna ca in momentul in care ti-ai stabilit tura de munca, va trebui sa te asiguri ca vei avea acel zambet pe buze, impecabil de la inceput pana la sfarsit. Nu lasa ca oboseala sau plictiseala sa transpara in camera ta! Daca tu nu esti bucuroasa sa te afli acolo, fii sigura ca nici ceilalti nu vor fi!

Ai grija in permanenta sa arati cat mai bine atunci cand te afli online! Aranjeaza-ti parul, machiajul si tinuta inainte de a-ti incepe ziua si nu uita sa vii mereu cu ceva nou si din punctul asta de vedere. Nu vei reusi sa tii pentru mult timp interesul activ al clientilor fideli care te vor vizita zilnic daca vei oferi mereu acelasi lucru!

Importanta profilului este esentiala pentru fidelizarea clientilor

Importanta profiluluiNu uita cat de important este profilul tau pe site-ul pe care alegi sa lucrezi! Acesta este cartea ta de vizita si este primul impact pe care il ai asupra utilizatorilor! Prin urmare, fa-l sa arate mereu proaspat! Adauga noi galerii foto cat mai des cu putinta, schimba-ti poza de profil, completeaza-ti profilul cu cat mai multe informatii si nu uita sa ii adaugi in lista ta de prieteni pe clientii cu care interactionezi. In felul asta vei putea lua legatura cu ei, chiar daca nu se vor afla in camera ta de chat zilnic. Iar in timpul pe care il petreci online, incearca sa fii cat mai creativa! Seteaza-ti targheturi, organizeaza mici joculete, concursuri sau tombole, astfel incat sa ii poti tine activi pe cei din camera ta.

Si nu uita, a fi model de videochat inseamna sa fii un bun entertainer, in primul rand! Asta va atrage si ii va tine acolo pe cei cu care vei interactiona! Iar daca vei reusi sa le trezesti curiozitatea, ii vei fideliza si ii vei face sa revina!

Comentariile sunt închise pentru Fidelizarea clientilor in mediul online Tags: ,

Autor:

This author has published 53 articles so far. More info about the author is coming soon.

Comments are closed.